27 Ağustos 2013 Salı

Watsons Haul/Watsons Alışverişi

  • İlk olarak Beauty Formulas Nose Pore Strips ürününden başlamak istiyorum.Ürünün normal fiyatı 8 TL bana indirimde denk geldi 6 TL ye aldım.Aslında Nivea nın siyah nokta temizleyici bandını alma niyetiyle gitmiştim Watsons'a fakat Nivea nın fiyatı 15 TL olduğu için vazgeçtim.Ürünü kullandıktan sonra keşke Nivea yı alsaydım dedim çünkü bandı burnumdan çıkardıktan sonra hiçbir değişiklik görmedim.Fakat burnumda çok siyah nokta yok bu yüzden de işe yaramamış olabilir diye düşünüyorum.Açıkçası kararsızım ciddi siyah nokta sorunu olanlar bence bir şans verebilir.
  • Diğer ürünümüz olan yüz maskesini daha denemedim fakat beni biraz uğraştıracak gibi gözüküyor.Ürünün fiyatı 2 TL.Aranızda yüz maskesi kullananlar tavsiye de bulunurlarsa çok sevinirim:)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder