23 Ağustos 2013 Cuma

EYELINERLAR






ESSENCE 2 İN 1 EYELİNER PEN

Ürünün fiyatı 10 TL
Tavsiye etmediğim bir ürün üzerinden 3 4 kere geçtiğim halde renk vermiyor.Ayrıca farın üstüne sürünce resmen farı topluyor ve bu sefer hiç renk vermiyor.Acele bir yere gitmem gerekirse kullanıyorum onun dışında kullanmıyorum.



ÜZERİNDEN 3 KERE GEÇTİM FAKAT BU HALDE:(

CLARINS EYELINER                                                                                                                           

Güzel bir ürün ama fırçası çok ince eyelıner çekerken eliniz titrerse iş bitti:).Dağılma gibi bir sorunu yok.Fakat fiyatını hatırlamıyorum ve internette bulamadım:(


Sadece tek kat sürülmüş hali bence gayet başarılı:)

LANCOME ARTLINER                                                                                                                         

Beğenerek kullandığım bir ürün fırçası süngerli fakat fiyatı gerçekten pahalı ( Sevilde şuan 87TL) bir eyelıner için değer mi bilemiyorum.Dağılma , göz kapağına geçme gibi bir sorunu yok.


                                                     TEK KAT GEÇİLMİŞ HALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder