25 Ağustos 2013 Pazar

H&M KOZMETİK ALIŞVERİŞİM/H&M Cosmetic Haul

Bugün Douglas mağazasında yaşadığım olaydan sonra H&M mağazasında satış danışmanlarına resim çekebilirmiyim diye sormamaya karar verdim.Tabi  olaydan dolayı da çekindiğim için sadece bir resim çekebildim:S

Ankara'da oturanlar için söylüyorum.H&M kozmetik ürünleri için heves yapıpta Ankamall e gitmeyin.Üç haftadır hevesle gelmiştir artık diye gidiyorum ve gelmiyor.Cepa Avmye giderseniz orada bulabilirsiniz.Far paletleri,pudralar,rujlar,fırçalar,allıklar,dudak parlatıcıları,fondötenler hepsi gelmiş:)
FİYATLAR:
Dudak parlatıcısı: 9.95 TL
Oje: 8,95 TL
5’li Göz Farı: 9,95 TL
Rimel: 14,95 TL
Allık: 8.95 TL
Eyeliner: 4,95 TL
Vücut losyonu: 8.95 TL
Vücut yağı: 8.95 TL
Peelingli vücut jeli: 8.95 TL
Eau de toilette: 8.95 TL
BENİM ALDIKLARIM:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder