24 Ağustos 2013 Cumartesi

Maybelline Gel Eyelıner 24H/Intense Black and Brown/Siyah ve Kahve

Eveet şimdi de Maybelline nin ünlü gel eyelinerlarıyla karşınızdayım.Ben ikisini de Gratis ten aldım.Ürünlerin indirimsiz fiyatları 25 TL.Öncelikle kahve rengini alıp denemek istedim ve bayıldıktan sonra siyahını da almaya karar verdim.Siyahı bayramda yüzde 50 indirimde kapmıştım.Sizde denk gelirseniz kaçırmayın derim:)



  • Kesinlikle göz kapağına geçme,dağılma gibi bir sorunu yok.
  • Ne çok yumuşak ne de sert kolaylıkla sürülebiliyor.
  • Kalıcılığı mükemmel şuana kadar hiç silmeden gözümden çıktığı olmadı.
  • Kutunun içinde eyeliner ile birlikte bir de fırçası var.Fırçası gerçekten başarılı yumuşak ve kolaylıkla kuyruk yapılabiliyor.
  • Siyah ve kahve dışında mor,lacivert ve pembe ışıltılı siyah renkleride var. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder