22 Ağustos 2013 Perşembe

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion/Urban Decay Göz Bazı

Herkese merhaba sizlere ilk olarak Urban Decay markasının göz bazını tanıtmak istiyorum.Kendisi mükemmel bir ürün ben yağlı bir cilde sahibim göz bazı kullanmazsam far gözümde 1 saat anca duruyor.Fakat bu bazla birlikte sanırım en fazla 8 saat tutmuşluğum vardır gözümde ve hiçbir bozulma olmadı.:)


Fakat şöyle bir sorun var.Urban Decay markası Türkiyede Sephoralarda satılıyor ama bütün ürünleri değil gelenlerde kısa bir süre içinde bitiyor.Ben bazı gittigidiyorda bir satıcıdan aldım 60TL gibi bir fiyata Sephorada ne kadara satılıyordu bilmiyorum fakat ben sorduğumda tükenmişti:(
 O elin orda ne işi var derseniz boyutunu az çok anlayın diye böyle çektim:):) Bu arada merak edenler için ürün 10 ml .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder