21 Eylül 2013 Cumartesi

Avon Far Paleti / Avon Eyeshadow Palette


Herkese merhaba :)
Konumuz Avonun gördüğünüz 6 lı far paleti.Ürün hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.Açıkçası altı renk arasında sadece ikisini kullanıyorum.Diğer renklere bir türlü ısınamadım.Gelelim özelliklerine:

  • Paletin pigmentasyonunu başarılı bulmadım.Özellikle beyaz rengi kullanmaya çalıştığımda 4-5 kere üzerinden geçmem gerekiyor.
  • İçerisinde kendi aplikatörünün olması artı bir özellik,aplikatörlerin olumsuz bir yönleri yok.
  • Rahatsız edici bir kokusu yok.
  • Farlar flaşlı resimde göreceğiniz gibi parıltılı.
  • Aşağıdaki resimlerde baz kullanmadım.Fakat üzerlerinden 2 kere geçtiğimi söyleyeyim.Karar sizin.





                 (FLAŞSIZ ÇEKİM)
                 (FLAŞLI ÇEKİM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder