12 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Eyeshadow / Flormar Far

Merhabalar :)
Konumuz Flormarın tekli farları fakat bu farları ben ne Gratis te ne de Watsons ta gördüm.Ürünleri inanamıcaksınız ama Gimsadan aldım.Gidenler bilir Ankara Batıkent Gimsanın kozmetik bölümünde Flormarın ürünleri satılıyor.Üstelik çoğu ürün normal fiyatının %50 indirilmiş fiyatıyla satılmasıyla birlikte bu indirim sürekli geçerli.Diğer Gimsalar da var mı bilemiyorum ama Ankara da olanlar kesinlikle gidip bakmalı.




  • Farların fiyatı 2 TL
  • Renklerini gayet iyi veriyorlar.
  • Hafif tozlanma yapıyorlar fakat sıkıntı olacak derece de değil.
  • Eğer çok kuru bir cildiniz yoksa bazsız kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
  • Bazı toz farlar gibi  1-2 saat sonra gözden uçmuyorlar.
  • Fiyatına göre mükemmel bir ürün bir şans vermelisiniz.

 
                                                                 FLAŞSIZ ÇEKİM
                                                                 FLAŞLI ÇEKİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder