22 Eylül 2013 Pazar

Rimmel London Match Perfection Foundation


Merhabalar :)
Fondöten arayışlarında iken internette çok beğenildiğini gördüğüm ve denemeye karar verdiğim Match Perfection fondöteni yorumlayacağım.Öncelikle ürün 30 ml ve fiyatı 20 TL.Bendeki 201 Classıc beige fakat bana koyu geliyor.Yazın çok belli olmasa da sanırım kışın kullanamıcam.Şimdi olumlu ve olumsuz yönlerine gelelim.

Olumlu Yönleri:
  • Bana göre çok hoş bir kokusu var.
  • SPF 18 güneş koruma özelliğine sahip.
  • Kuru ciltler için mükemmel bir nemlendirme özelliği var.
  • Yapısı hafif, yüzde ağırlık yapmıyor.
  • Kapatıcılık orta düzeyde fazla gözeneğe sahip olanlar (benim gibi) gözeneklerin tamamen kapanmasını beklemeyin, kapatmıyor.
Olumsuz Yönleri:

  • Parlak bir bitişi var.
  • Bence yağlı ciltlerin kullanabileceği bir ürün değil en azından yazın çünkü zaten yağlı cilt gün içinde yeterince parlıyor bir de bu eklenirse artık düşünemiyorum.
  • Fazla sıvı bir yapısı olduğunu düşünüyorum.


  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder