25 Ağustos 2013 Pazar

NYX TÜRKİYEDE/DOUGLAS

Herkesee merhaba birkaç hafta önce aldığım habere göre Nyx markası Douglas mağazalarına gelmiş ve bende tabi ki bugün dayanamayıp Ankara Cepa Avmdeki Douglas mağazasına gittim.Nyx ürünlerini yabancı sitelerde hep görür ve isterdim fakat malumunuz kargo fiyatıyla birlikte baya pahalıya geldiği için almak mantıklı gelmedi.Gelelim bugün ki yaşadığım olaya mağazaya girdim ve ürünleri gördüm sadece 6 lı far paletinin 20TL ve jumbo göz kalemlerinin 10TL olduğunu gördükten sonra HEYECANLA sizler için resim çekmeye karar verdim.Açıkçası bir yanım resmi çek sormana gerek yok derken diğer yanım çalışanlara sor onaylarını al ve rahat rahat çek dedi.Mağaza müdürüne kadar konuştum fakat bir türlü izin alamadım üstüne birde satıcı muamelesi gördüm.Anlayacağınız bütün moralim alt üst oldu hiçbir şey almadan da mağazadan çıktım:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder