15 Eylül 2013 Pazar

Rossmann Alışverişim / Rossmann Haul


Ankara Antares Rossmann dan yaptığım alışverişten bahsedeceğim.İlk olarak Rossmann ' a bayıldığımı söylemeliyim.İçinde her şey var.Arayıpta bulamadığım her şeyi buldum diyebilirim.Fazla uzatmadan aldıklarıma geçiyorum.



Kirpik kıvırma aletlerinin içerisindeki pilastik şeyler kullananlar bilir , kullandıkça zamanla ortası yırtılıyor ve ilk aldığımızdaki kadar etkili kıvırmamaya başlıyor.Bunun için arada bir değiştirmek gerekiyor.Fakat bu pilastik şeyleri bulmak o kadar zor ki inanın bakmadığım yer kalmadı.Şuana kadar sadece Rossmann da gördüm.Fiyatı 1.50 TL 














Bir türlü düz koyamadım.Sinir etti beni.:)




Evet her yerde aradığım ürünlerden biri daha.Neredeyse bütün Gratislere gittim ama bulamadım.Hatta satış görevlisi sanırım kaldırıldı dedi.Arayanlar Rossmann da bulabilir diye düşünüyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder