16 Eylül 2013 Pazartesi

Folyo Yöntemi ile Oje Çıkarmak ( Resimli Anlatım)

 Herkese merhaba :)
Bugün yeni çıkan bazı ojelerin , tırnaktan çıkmama sorununa bulunan bir çözümü anlatacağım.Kim bulduysa içtenlikle çok çok teşekkür ediyorum.Neden sadece yüzük parmağı diye merak edenler için tık tık
Öncelikle benim kullandığım ve normal asetonla çıkmadığını bildiğim ojeler Flormarın glitter ve black dot serisindeki ojeler.Resimde gördüğünüz tırnağıma ilk olarak sadece asetonu pamuğa sıkıp silmeye çalıştım.Fakat bana mısın demedi.Fazla uzatmadan yöntemi anlatmaya başlıyorum.













  • Tırnak boyutumuzda pamuk koparıyoruz ve aseton sıkıyoruz.
  • Resimde gördüğümüz boyutta (kendinize göre ayarlayabilirsiniz) alüminyum folyo koparıyoruz.
  • Hazırladığımız pamuğu tırnağımızın üzerine yerleştiriyoruz.
  • Üzerini folyo ile kaplıyoruz.
  • 5-10 dakika bekledikten sonra çıkarabilirsiniz.















    SONUÇ MİS GİBİ TIRNAKLAR :) SEVGİYLE KALIN <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder