22 Ağustos 2013 Perşembe

Sephora Milky Makeup Remover/Sephora Makyaj Temizleme Sütü

Sephora makyaj temizleme sütü gerçekten tekrar alabileceğim ürünler arasında.Zor çıkan rimel eyeliner gibi kozmetik ürünlerini kolaylıkla çıkarıyor.Sizlere tavsiyem göz makyajınızın üzerinde 5 saniye kadar beklettikten sonra silin bu şekilde daha kolay çıktığını düşünüyorum.



 Fiyat:30TL  Arkasında kuru ciltler için yazıyor ürün bitmek üzere fakat ben resmi çekerken yeni fark ediyorum.Benim cildim yağlı karmaşık bir cilt ama bir sorun yaşamadım.:))

(1)                                                        (2)

1. resimde üstte gördüğünüz rimel elimden geldiğince sürmeye çalıştım:) alttakiler eyeliner.
2. resimde sadece pamuğa makyaj temizleyici sürüp kolumun üzerinden 1 kere geçtim sonuç karar sizindir:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder